dimarts, 22 de gener del 2008

DE TORNADA A LA VIDA NORMAL


Desprès de molts i molts dies de portar-me bé i ser responsable, toca fer una mica el boig i celebrar com déu mana el final dels examens!! Així que aquest dissabte la festa serà grossa i amb moltes ganes de sortir molt!!!!


Per començar, dijous anirem al teatre a veure PELS PÉLS!!!


De totes maneres sense gaire inspiració!!! Espero recuperar-la properament!!!

La foto és del meu aniversari del 2006!!! I com que la meva germana Núria diu que surto molt maca, doncs aquesta i punto!!!!jeje

dimarts, 8 de gener del 2008

2008, ESPEREM QUE SIGUI MILLOR


Desprès de veure com ha anat el 2007, crec que no serà gaire difícil que el 2008 sigui una mica millor!!


La veritat és que amb totes les coses que han passat durant el 2007, reflexiones sobre el que és el que val la pena en aquesta vida i el que no. I sembla que sigui repetitiva, però només trobo una solució: ser una mica egoista. La raó de la meva conclusió és molt sencilla, sempre has de pensar amb allò que et beneficiarà o et perjudicarà a tú mateix sense tenir en compte res més!!!


Això és el que puc treure d'aquestes festes, reflexions de les meves acompanyades de molts bons moments, i altres de simplement "na fent"!!!


El dibuix d'avui el va fer la meva neboda el dia de fi d'any!!!

Pereza - Yo pienso en aquella tarde

Yo que soy un animal, que no entiendo de nada, que todo me sale mal. Te tuve
100 días dentro de mi cama, no te supe aprovechar. Ando perdido pensando que estás
sola y pude haber sido tu abrigo. Cuelgo de un hilo, rebaño las sobras que aún
quedan de tu cariño. Yo que me quiero aliviar escribiéndote un tema diciéndote la
verdad. Cumplo condena por ese mal día de haberte dejado marchar.Yo pienso en aquella tarde cuando me arrepentí de todo. Daría, todo lo daría por estar contigo y no sentirme sólo. A ti que te supo tan mal que yo me encariñara con esa facilidad, y me emborrachara los días que tú no tenías que trabajar. Era un domingo llegaba después de tres días comiendo el mundo. Todo se acaba dijiste mirándome que ya no estábamos juntos.